home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

aku keliru
0 Adorable | Friday, June 1, 2012 8:37 PM


hai guys..!lama sungguh yang teramat dan tersangat larrhh qiella tak update blog..
tau-tau qiella update pasal kekeliruan hidup...huhuhuhu
last qiella pasal amek lesen lepas amek lesen amek result ok now nak bagi tahu result saya tak gempak pon...
jadi tak perlu larrrhh kalian tahu yerr..and one more thing qiella tak dapat UPU so korang boleh fikir sendiri result qiella macam mana yerr...hehehe then lepas sedar result tak bagus and dah tak dapat UPU...
qiella buat keputusan untuk masuk PRA-U dekat my old school SMK sungai kapar indah...
seriusly masa firstday masuk memang frusss sebab kena masuk balik sekolah tu...
but lama2 have fun pulak hahaha memang best kot..!kawan baru semue spoting2 hehehe.



..
look mereka memang spotingkan kami siap berpicnik lagi dekat sekolah hahaha...
and benda paling tak tahan pelajar kelas qiella nanti ada 64 orang..
perrggghh..!sumpah ramai gilerr kot dah macam bukan kelas nama nyer tu...
hahahaha memang meriah kelas saya tau...hahaha
mula-mula memang dah buat keputusan nak stay jerr form6 tak nak pindah2...
tapi lepas jerr keputusan politeknik keluar dan keputusan seperti dibawah...


aku dapat politeknik wei..!course pon aku dapat yang agak aku minat...
memang malam tu gembira tak terkata...
tapi berubah pula pada hari ini sebab saje gatal tangan cek UITM Pra.diploma tu...
sekali tengok hamek kau..!


aku dapat jugak bukan main berminggu-minggu aku tunggu aku ingat memang tak dapat...
rupa nyer nama aku memang die lambat proses...huhuhuhu
start dari situ aku dah pening mane satu nak pergi...
kamu-kamu tolong larrhh saya bandingkan seperti dibawah mana lagi bagus... I
really need your help guys...

Nota Kaki : bahasa english saya berterabur larrhh...Oh my English..! =,="

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo