home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

kehidupan semesta tiga (part2)
0 Adorable | Wednesday, April 16, 2014 1:29 AM


okey entri kali nie sambungan untuk entri sebelum nie yerr...yang part2 punyerr story pasal kawan-kawan kelas and exco-exco kelab...ok fine cakap pasal member kat sane sem nie gua banyak habiskan duit pegi lepak and pergi makan-makan dengan member okey..agak boros jugak larrhh aku sem nie dah larrhh kuat shopping...payah betul larrhh dari aku panjang baik aku tunjuk gambar real siket hahahaha...

okey masa amek gambar nie mintak tolong akak kedai tu...dan kesian akak tu tak pasal-pasal kene layan kteorg hahaha

okey masing kat meje makan sampai 5, 6 orang...kteorang jerrr makan 4 orang hahaha 

nie no komen hahahaha

lepas masing kekenyangan maka karok larrhh mereka..muka happy gilerr okey hahaha lepas kan stress larrhh kata kan..

habis karok balik..yang tangkap nie entah budak mane dorang dok lepas kat ptdi tu so mereka sekelian mintak tolong tangkap kan hahaha

perkara di atas terjadi pada tarikhkan 180214 maybe...hehehe next nyerr hujung minggu tu kteorg pergi gunung ledah hasil ajakan mereka...

masa nie gara2 kteorg lambat dari budak-budak sebab beli makan kteorg sesat sampai naek atas padahal budak-budak tu kat bawah jerr pon paling kesian haziq dengan ainur larrhh naik lagi atas hahaha

okey fine abaikan muka-muka kat situ semue..

kat dalam kereta jangan cerita yerr pack gilerr kat belakang azizi sesat sorang laki dah larrhh 4 orang drive kat depan haziq dgn ainur..hahaha

okey sebenar nyerr masing-masing penat lepas main air tapi depan camera bajet larrhh seronok segar bugar bagai hahaha

semue terjadi pada..sorry tarikh tak dapat nak diingat hahaha...next dinner diba sem nie gua terpaksa pergi sebab sem depan takde dinner..damn tak syok betul hahaha..

okey pingat tu puteri nur azatul asyikin yang punyerr pingat anugerah dekan..setiap kali aku tengok gambar nie mesti aku terfikir bilerr larrhh nak dapat dekan...aku berdoa sangat sem nie dapat dekat..ya allah..kau berikanlah rezeki untuk aku dapat anugerah dekan semesta ini ya allah...



kesayangan-kesayangan ku di segamat..tanpa mereka siapa larrhh aku kat sane hahaha

with fazidah a.k.a fazz..beb thanks sebab jadi partner gua untuk satu sem nie..hahaha tanpa die maka bel311 aku entah apa jadi hahaha sayang awak ketat2 fazz hehehe

nie gambar sejarah dalam 3sem aku duduk segamat tu nie larrhh pertama kali aku keluar pergi joging kalau tak kerja aku terperuk dalam bilik makan, tidur, layan korea, study then main gaduh2 dengan roomate hahaha...boring sunggu life aku kat sane kan haha

okey ini gambar saat keriangan dalam kelas hahaha

rasa nyerr tu jerr larrhh al-kisah pasal jbm1193B...guys thank be my friend i love you all..thanks sebab jadi kekuatan aku kat sane untuk tempuh 3sem nie..korang jerr tahu betapa strunggle nyerr aku study...thanks hasil tunjuk ajak korang dan aku doakan kte semua dapat anugarah dekan semesta3 nie..aminnn..!!
saya sayang kawan-kawan saya JBM1193B...disebabkan entri pasal class panjang sangat so aku ingat nak buat part3 punyerr pasal ETC club punyer entri itu lagi mencabar hahaha 

nota kaki : aku berharap sangat semesta nie aku dapat dekan...tolong doakan saya yerrr =)

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo