home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

kehidupan semesta tiga (part last)
1 Adorable | Monday, April 21, 2014 12:03 AM


hyep reader..setelah beberapa hari baru reti nak buat entri untuk part3 punyerr..now nak story pasal satu pengalaman baru yang bukan semua orang dapat dan bukan semua orang yang belajar kat universiti tu rasa... one day saja gatal tangan isi nama untuk temuduga exco then..tanpa disangka terpanggil jugak untuk ditemu duga...actually tu bukan first time kene interview untuk exco yang tu second time before nie aku pernah try dekat kelab irama tapi tak dapat...itu yang try dekat kelab ETC...die punyer interview 10 kali lagi susah dari interview kelab irama..ang qiella dapat rase masa tu memang qiella tak akan dapat larrhh...
tapi entah nasib kerr ape lepas cuti mid sem dapat satu message dimana qiella kene datang meeting...then diorang cakap ok kamu terpilih untuk jadi exco kelab nie...sumpah aku cakap masa sekolah mana pernah nak aktif-aktif kelab macam nie..dah masuk universiti baru rase nak aktif...dan maka dengan itu mula larrhh satu pengalaman baru untuk aku...first time kene conduct event, buat paper work, meeting tiap-tiap malam sampai sumpah penat gilerr..sampai kene bahagikan masa kelas dengan event..perrghhh tak payah cakap...
tapi bagi aku benda paling mencabar buat paper work...itu larrhh benda yang aku rase buat aku tertekan...mana tak nyerr aku first time buat paper work wei...then diorang nak perfect..then buat pulak event besar...perrgghh pening kepala aku weii..hahaha tapi itu larrhh macam aku cakap pengalaman yang susah aku nak dapat...next sem event memang banyak...so next sem memang aku kene pandai bahagikan masa belajar dengan kelab...anyway wish me luck.. =)

nie masa akmal tengah cakap dekat depan..kteorg saja test nak tengok kesabaran die bilerr kte kat depan tengah cakap dorang kat belakang sebuk ber selfie..



nie semua masa tengah bincang nak buat event ape next sem and tanpa disangka aku menjadi ketua projek..tercengang aku kat situ..hahaha

second event yang aku conduct money catcher...

anyway ini larrhh family baru aku...and maybe next sem adalah sem aku jadi exco nie...tak fikir lagi nak continue atau tidak..tengok larrhh macam mana yerr hehehe sekarang semue story dah cerita...masa untuk tunggu result jerr..ok fine aku cuak hehehe bye.. =)

nota kaki : aku ade simpan some thing dalam hati nie...tapi better aku tak payah bagi tahu sesiapa...

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo