home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

kerunsingan kebuntuan kebingungan
2 Adorable | Friday, May 9, 2014 5:45 PM



hyep..hari nie result keluar tapi itu larrhh apa yang aku harapkan tak dapat... adakah aku kurang usaha atau pon sebenar nyer aku tak boleh bawak course nie...dah 3sem tapi result still macam tu...
kenapa memang itu sahaja rezeki aku atau ape...macam mne aku nak ngadap mak dgn abah...
macam mne aku nak ngadap family-family aku...seriously aku risau macam mana aku nak sambung degree..
dulu aku yang pilih untuk amek course nie sebab ini jerr minat aku...aku memang dah tak boleh course membaca..mana tak nyerr kalau suruh aku hafal 3 hari 3 malam pon belum tentu aku hafal..kalau aku hafal pon aku just hafal point jerr huraian jangan harap larrhh...so aku decide untuk amek course nie... tapi at the end sampai sem tiga still macam nie..ape cerita kau qiella ape yang kau lemah..ape yang kau kurang kenapa still macam tu..stress larrhhh..!!! ekot kan hati nak quit tapi aku tahan sebab aku fikir mak dengan abah...aku fikir family aku...impian diorang nak tengok aku pakai jubah..tapi kalau pakai jubah jerr lebih result tak elok tak bagus jugak kan...ramai orang cakap alarrhh uitm jerr pon...aku cabar korang masuk uitm study kat situ kenal lecturer kat situ baru korang tau langit tu tinggi ke rendah...aku akan try lagi satu sem..aku dah nekad sem4 aku pulun habis..even aku tahu sem4 aku banyak kene galas tanggungjawab tapi im must do the best...
if still sampai sem4 macam tu jugak better aku terus terang dengan parents aku macam mana...
moral of the story...wahai adik nak pilih course jangan larrhh pilih ape yang korang rase korang boleh bawak...better course yang korang pilih tu biar larrhh datang dari minat korang...kalau tidak maka nyerr macam nie larrhh jadi dekat korang...sekarang aku hanya pegang pada kekuatan mak dan abah...sampai satu tahap kalau diorang marah-marah aku dengan result aku tu aku give up...aku mengaku dulu masa sekolah aku belajar main-main tapi start aku masuk university nie dah takde istilah aku nak main-main masa study...i try my best to get the best result...tapi mungkin dah bukan rezeki..anyway thanks a lot kat lecturer2 sem3 aku...even pointer teruk tapi semua subject aku pass...lagi2 BEL311 3sem belajar bel itu larrhh result paling tinggi...thanks madam noridah jasa mu kan ku kenang...lepas nie no more kor,no more bel and no more ctu...but say hai hai to muet...itu tambah stess aku errgghh...
satu walau ape pon terjadi aku hanya pegang kekuatan mak dan abah..tapi kalau sampai diorang dah marah-marah aku serious talk aku give up...

nota kaki : mak, abah ape yang adik tanggung sekarang nie semua sebab mak dgn abah...i just need to make you guys proud of me...dari dulu sampai sekarang adik just tau menyusahkan hidup jerr..so i do this just for make you guys happy...love you mom and dad <3

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo