home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

pengalaman mengajar erti kematangan
0 Adorable | Friday, August 22, 2014 2:44 AM


Alhamdulillah aku masih bernyawa now umur aku dah 20 tahun 4 hari...tarikh keramat 18/8 dah lepas beberapa hari...firstly thanks kat roommate sebab buat surprise superb menjadi betul...benda yg memang kte tak expect...dan dengan ini aku dah berangka 2 di depan...terasa tua tiba2 dan rase semakin matang...yes mak abah anak bongsu mu dah besar..!!hahaha umur dah 20 benda aku fikir biler nak berubah kearah lebih baik...agak2 sape jodoh aku..okey itu gatal tapi kene fikir jugak hahaha dan jadi lebih matang dan belajar control emosi...tapi benda paling penting belajar untuk lebih bersabar...if one day dpt suami garang mcm abah...tak kerr aku kene besabar hahaha anyway this sem punyer study tak payah cerita tunggang langgang jawab nyerr...study kemane club kemane...dgn assignment melambak dgn event every week nyerr... Tapi takpe i try my best this sem...just for mom and dad...
Now nak cerita pasal kesabaran..ramai org cakap tahap sabar seseorang tu ade had..yes i know that tapi semue tu depend on seseorang tu sebenar nyer semue tu mainan emosi...pandai kau kawal marah kau...lagi tinggi tahap kesabaran korg...dan kadang better kalau dah marah tu keep in silent...sbb marah boleh buat org tarik muka dgn kte...aku penah marah org sampai org tu tak nak tegur and kwn dgn aku...so before marah fikir2 kan larrhh lagi2 kalau die org yg terapat dgn kte... 
Kalau pasal kes terasa,sentap aku sure semue org penah rase...siapa tak penah rase semue tu..aku sendiri pon lagi2 kalau sentap and terasa dgn kwn sendiri tapi semue tu aku pendam atas sebab fikir kawan...trus me sekali kau tarik muka atau luah kan rase tak puas hati tu kat kwn korg...lepas tu confirm krik krik awkward nyerr tu bergunung weeii...hahaha so kalau terasa, sentap better keep in silent back...biar allah jerr tahu..mengadu larrhh kat allah its better dari merosakan hubungan persahabatan tu...yes i know susah nak control so for that kte kene belajar nak control...besabar diam its better dari take everything in serious...okey fine just that...aku harap ape yg aku cube nak sampaikan nie akan difahami untuk awak, awak dan awak tu...
Sekian terima kasih...
Nota kaki :happy birthday to me...even dah lepas hahaha anyway tingkatkan larrhh tahap kesabaran anda


 http://kissanime.com/G/516360?l=http%3a%2f%2fkissanime.com%2f

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo