home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

hanya tinggal kenangan
0 Adorable | Friday, November 13, 2015 11:27 PM


pada tarikh 13/11/15 genab pukol 12.00am result semesta akhir keluar dan keputusan nyer alhamdulillah syukur, melambung naik dan mencapai target aku...walaupon still kecewa sebab cgpa tak mencapai tapi credit untuk diri sendiri..walaupon family sorang pon takde yang ucap tahniah tapi takpe larrhh mungkin sudah nasib ku sebegini...tapi apa2 pon aku tetap bangga dengan diri aku sebab aku tahu aku tidah sehebat kawan2 aku yg lain..yg sentiasa dean list dan dapat anc lagi...anyway tahniah untuk semua sahabat2 aku yg tersayang sebab kita dapat naik pentas sama2 nanti...usaha kte bersama bertungkus lumus sepanjang 6 semesta membuahkan hasil kan...
dengan ini aku sudah officially graduated diploma in banking studies from uitm segamat...i'm proud being one of DIBA's big family...and thanks friend untuk kenangan sepanjang 3tahun nie dan kesabaran tunjuk ajar...aku tak akan lupe semue kenangan kita bersama...
JBM119B batch Dec2012-Oct 2015...walaupon ada yang keluar masuk dari class nie dan ada orang baru yang masuk dan akhirnya stay sehingga akhir semesta dan menjadi one of my best friends..semua kenangan kita duduk disatu class tak akan aku lupakan...and thanks untuk tunjuk ajar dan menjadi groupmate untuk assignment2 kte...sebab boleh dikatakan kesemua diorang tu penah jadi groupmate aku...yess aku yakin semue penah jadi groupmate aku and thanks sudi bekerjasama dengan aku...
dari group besar kte ke group kecik..dan dengan mereka larrhh aku pergi makan, study, stress buat assignment, pegi class, datang class lambat, celebrate birthday, karok, beli barang, tengok wayang, menangis, bergadoh, tidak bertegur, bermasam muka dan bermacam-macam lagi...
masa nie kami punyer last short vacay bersama..walaupon first plan nak pergi langkawi but at the end kte pergi melaka but we still have fun right...sampai kene tahan dengan polis traffic nasib tak kene saman jerr hahaha...girls i will not forget our memories together...terlalu banyak kenangan kita bersamakan yang pahit dan yang manis...menipu orang kate dalam persahabatan tu takde pertelangkahan dan pergaduhan...so kami pon insan biasa but itu larrhh nama nyerr persahabatan gaduh dan bermasam muka macam mana pon kite tapi kte still together sebab ape..sebab kte sayangkan persahabatan yg telah kte buat nie kan...
note rindu:
-rindu nak ngeteh dengan korang
-rindu nak pergi class kte kumpol kat bawah kolej dulu
-rindu nak datang lambat sesame dengan korang
-rindu nak pergi makan dengan korang
-rindu nak karok, melalak
-rindu nak study kat nr sampai 1,2 pagi
-rindu nak plan celebrate birthday
-rindu nak gaduh dengan korang
-rindu nak bergosib dengan korang
-rindu nak bermanja gedik dengan korang
-rindu nak call kejutkan korang
-rindu nak plan poteng class sesame
-rindu nak stress siapkan kerja
-rindu nak cari kereta sewa sampai taman yayasan pon sanggop haha
-rindu nak mandi manda sungai
-rindu nak membahan perangai sengsorang
-rindu nak pergi libry sesame
-rindu nak sahur pukol3,4 pagi dengan korang
kalau nak listkan rindu aku kat korang sampai esok pon tak habis kot...kalau nak listkan semue kenangan kita sampai 2 tahun lagi belom tentu cukop kan...
thanks for everything girls...halalkan makan minum dan barang yg telah aku terguna dan aku harap one day kte boleh buat short vacay lagi...
girls jumpa time clearance and degree insyaallah dan kte have fun together time convo yerr...
and make sure kte kene buat gambar per-convo tauu baru hipster hahahaha....
thanks a lot girls..aku sayang korang dan aku rindu korang...and again thanks sebab muncul dalam hidup aku dan buat aku bahagia biler dengan korang...

selamat tinggal segamat tapi andai kte ada jodoh lagi mungkin kate jumpe time degree...tapi mengharapkan tidak..sebab aku nak degree kat palam dah tak sanggup belajar jauh2 lagi...tahniah untuk semua part6 untuk batch Dec2012-Oct2015 yang dah grad akhir nyer kte grad on time...dan pada yang masih stay jangan putus asa...rezeki allah yang tentukan kte tak tahu nasib kte macam mana kan..so jangan berhenti doa...
jumpa convo nanti you guys..!!!dan tak lupe semue lecture2 yang pernah mengajar aku dari part1 hingga part6...jasa kalian tidak akan aku lupe kan...again thank you so much..!!


nota kaki: uitm segamat pada mula nyer hanya hutan bagi ku..tetapi kini ia bukan sekadar hutan dia juga menyimpan 1001 kenangan yang tak boleh dibeli dan dapat ditempat lain...sayonara uitm segamat will missing you...

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo