home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

Perasaan
0 Adorable | Tuesday, September 22, 2015 3:06 AM


Selepas setahun baru muncul kembali...bukan tiada topik untuk di share tapi tiada masa utk share...kehidupan di dunia nie terlalu banyak...segala masalah dan kerja kene ditanggung sendirian...perasaan.??? Perasaan aku yg cuba aku sampaikan ada larrhh perasaan menjaga hati orang...
Kadang kte fikir orang tak menjaga hati kte...tapi kenapa kite tak soal diri kte balik...adakah sudah cukop kte menjaga hati orang...what you give you get back...pada dri kte sudah cukop menjaga tapi utk insan yg terasa itu tak cukop utk die...

Bukan senang nak puaskan hati orang dan bukan senang nak bagi orang selesa denga kte...semue itu memerluka masa yang sangat lama...3 tahun perkenalan belum tentu cukop itu pasal wujud nyer persilisihan faham...

Silent is golden and silent is better..just stay stand by your own...if you think you are alone...you are wrong..you are not alone..you have Allah, you have your parents and family...just stay with them..

Senyap bukan bermaksud kte sombong  tapi kte tak nak ada pihak yg mudah terasa dengan kte...dan utk insan mcm aku once kau terasa dgn aku..100 kali perasaan serba salah aku terhadap kau...

THE END

Nota kaki: tulis ape yg terlintas di hati otak ku... 

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo