home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

special to hafzhan
0 Adorable | Saturday, September 14, 2013 1:28 AM


hye reader...before tu nak buang sawang2 dalam blog nie kejap...hehehe
dah berapa bulan yerr tak update blog nie hehe..relez larrhh baru bulan belum tahun lagi...
entri khas untuk kau ajan...yerr larrhh satu2 manusia yang asyik larrhh suruh aku update blog nie...
bukan sibuk karr ape tapi malas larrhh nak update ajan oi...wifi UiTM nie bukan nyerr laju pon...
kalau aku selalu buka twitter tu pon penuh dgn kesabaran tau...nie nak tambah lagi dengan blog memang menambah kelembapan wifi kat sini hahaha...hafzhan saya harap anda memahami...
ok2 saya tahu hafzan mintak aku mention macam nie kan..

saya nuraqila mengucapkan jutaan terima kasih kepada cik nur hafzhan kerana telah meng edit blog saya ketika saya dalam keadaan kemalasan nak meng edit nyerr hahaha... terima kasih banyak2 atas jasa baik anda hehehehe =)

sekarang nie saya sibuk study gara2 final bakal menjelang lagi 2 minggu dari sekarang...
mohon doakan kejayaan saya kawan2 hehehe...dan saya nak buat pengakuan yang dah sebulan lebih tak balik...saya dah home sick teruk nie huhuhu NAK BALIK....!!!!!! ok the end =,="

p/s: rindu mak sangat2 nie huhu.. =,="

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo