home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

kata-kata dihati
0 Adorable | Friday, November 22, 2013 12:55 AM


hello reader..yang rase nyer entah ade reader kerr tidak...lama sangat tak buka blog nie makin lama macam makin malas nak update sebab kadang sampai dah tahu nak tulis ape dekat sini...semesta dua dah sekian lama tamat sampai 25hb nie dah start class untuk semesta tiga...tak sangka pejam celik pejam celik dah semesta tiga...rase memang sekejap jerrr tapi nak harungi nyerr sangat-sangat susah...masa semesta satu aku jatuh teruk seriusly nak bangun pon susah tapi itu larrhh hasil kekuatan mak dengan abah aku bangun..kalau aku tak fikirkan diorang memang aku nak quit tapi itu larrhh aku bertahan...masuk semesta dua tu aku bangun aku study betul-betul tiap-tiap malam kalau aku rase aku boring buku larrhh peneman aku...dan alhamdulillah usaha aku menjadi aku dapat naik kan walaupon target aku masih jauh...naik semesta tiga nie aku akan teruskan usaha aku...demi mak dengan abah aku dah tak fikirkan orang laen...aku study semue sebab nak tengok diorang gembira...lantak larrhh orang nak kate ape asalkan mak dengan abah puas hati... itu pasal study...hal perasaan pulak errrmmm seriusly aku tak tahu larrhh perasaan aku sekarang ape... geram, marah,rindu,menunggu atau ape...errgghhh..!!!benci larrhh ade perasaan yg entah tak dapat dikenal pasti nie...21hb aku jumpe filzana then tanpa disangka boleh pulak die keluarkan ayat budak tu kirim salam...sorry to say aku memang tak menyahut ape-ape...kadang aku rase aku bodoh sebab fikirkan benda yang memang tak sepatut nyerr aku fikir...entah manusia tu ingat aku kerrr tidak...bodoh kan aku ingat dekat orang yang tak pernah ingat dekat kita...aku tahu larrhh fil tu buat-buat cerita kerrr ape...aku dah hilang harapan..haish..!!takde orang laen kerrr nak muncul depan aku sekarang...kalau ade dengan mudah aku lupekan tau..!!haish..!!ape aku merepek nie..dah rase macam memperbodohkan diri sendiri pulak huhu... dah malas nak fikir semue tu..buka semesta baru aku nak jadi orang baru...study semesti jadi yang pertama dah malas nak fikirkan benda-benda mengarut merepek macam tu...qiella kuatkan hati kuat semangat teruskan usaha kau..yakin boleh qiella..!!!
hhhheeeeeeeeeyyyyyyyyaaaahhh..!!!!!!!!

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo