home twitter Instagram My Insta Shop facebook follow

usaha , doa, tawakal dan rezeki.
0 Adorable | Thursday, November 13, 2014 1:04 AM


hari nie tarikh 12/11/2014 dengan rasmi tepat jam 12 tgh malam result semesta 4 keluar. perasaan bercampur baur takut, cuak, pasrah dan redha. aku  dah bagi sehabis baik sem nie tapi keputusan still sama. tak tahu mana salah dan spoil kat mana, jatuh? down? fruss? risau? takut? semue ada. aku down dan fruss sbb aku dag bagi 100% usaha but still the same. risau and takut nak hadap mak dengan abah, sekali lagi dah kecewakan dorang. apa perlu aku buat, adakah itu jerr takat rezeki aku? apa yang allah cuba atur untuk kehidupan aku. apa perlu aku buat untuk dapat lebih? usaha macam mana harus aku ekot. study group? study sorang2? ape perlu aku buat sekarang. dan persoalan palinf ketara, adakah mak, abah akan faham situasi aku, bahawa takat tu jerr rezeki aku. macam mana aku nak yakin kan diorang yang aku tak main2 lagi macam dulu bila study. mak, abah...adik mintak maaf lagi sekali mungkin rezeki kali nie bukan bepihak pada adik. orang senang cakap mak, ayah akan faham tapi realitinya mak ayah, aku susah nak faham die fikir aku dengan along, angah, abang same otak nyerr...aku sedar memang aku tak sepandai dan sebijak diorang tapi aku dah buat yang terbaik dan sehabis baik. tapi macam mana.??macam mana??aku nak bagi diorang faham. ya allah dugaan apa yang kau berikan pada hamba mu ini. aku cuba sedaya upaya tetapi masih begitu.. mungkin allah cuba menguji kesabaran aku untuk dapat apa yang aku dapatkan. apa2 pon aku nak ucap terima kasih banyak dekat kawan2 aku, terutama puteri, bella, ina, ika, haziq, zeren and mirul. diorang banyak bantu aku time study thanks alot korang. and mak dan abah yang menjadi kekuatan aku untuk aku terus berdiri sampai kesini. akan aku berusaha berlipat kali ganda dari apa aku buat sekarang. 



nota kaki : taip sambil bergayut dengan budak2 nie...funny2 jerr diorang...

PAST | PRESENT
owner

My name nuraqila, can call me qiella

sweet 21

Study at UiTM Segamat, course Diploma in Banking Studie

hope happy reader and please be nice here...thank you...keep smile =)


RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .



Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved .
Gyapo